Dnešním příspěvkem startujeme na blogu sérii mTIPŮ, jimiž vás budeme krátce seznamovat s užitečnými funkcemi internetového bankovnictví, produkty mBank nebo dalšími zajímavostmi ze světa financí. Začínáme jednoduchým seznámením s možnostmi úpravy kontaktních údajů v rámci internetového bankovnictví. |
Již od počátku je možné v internetovém bankovnictví měnit kontaktní emailovou adresu, na kterou vám zasíláme například výpisy k účtům nebo kreditním kartám. V rámci této volby je také možné udělit nebo naopak odvolat souhlas se zasíláním upozornění na důležité novinky - např. marketingové zprávy o nových produktech, změnách, soutěžích.
V roce 2009 pak jedno z vylepšení internetového bankovnictví přineslo možnost úpravy korespondenční adresy. Slouží pro zasílání platebních karet, papírových výpisů a všech dalších dokumentů. Její zadání je užitečné v případě, že si přejete doručovat poštovní zásilky na adresu odlišnou od trvalého bydliště.
Obě výše uvedené změny lze provést v internetovém bankovnictví pod položkou Nastavení. Po stisknutí tlačítka Upravit můžete vložit nový email nebo adresu, případně změnit nastavení zasílání novinek. Pro dokončení změny je z bezpečnostních důvodů vyžadována autorizace pomocí SMS kódu.
Jiné údaje, jako je například trvalé bydliště, příjmení, číslo občanského průkazu nebo telefonní číslo není možné z bezpečnostních důvodů změnit přes internetové bankovnictví. Tyto údaje lze aktualizovat pomocí změnového formuláře (http://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/formulare/zadost-o-zmenu-udaju.pdf, který je třeba zaslat poštou na adresu mBank (v tom případě je vyžadován úředně ověřený podpis) anebo podat na obchodním místě mBank (podpis bude ověřen pracovníkem obchodního místa). Telefonní číslo je možné změnit i přes mLINKU.
Autorem tohoto článku je mRadní bojler ve spolupráci se bývalým mRadním zbijeczkou.
Co je to mRada?