Účty, co se platí samy? S námi to je hračka!
Platíte každý měsíc za telefon, plyn, elektřinu, internet nebo streamovací služby? S pravidelnými platbami můžete placení pustit z hlavy.
1. Co nejdříve kontaktujte mLinku na čísle 222 111 999 (Po-Pá: 8:00-20:00, víkendy a svátky 8:00-18:00), přes kterou vám poradíme a pomůžeme. Mimo pracovní dobu mLinky můžete využít možnost okamžitého blokování všech odcházejících transakcí (vč. inkas a trvalých příkazů) ze všech vašich účtů.
Zablokovat odcházející transakce
2. Dále doporučujeme preventivně dočasně zablokovat všechny platební karty.
3. Pro opětovné odblokování odchozích transakcí se opět obraťte na mLinku. Dočasné zablokování platebních karet můžete kdykoliv zrušit ve své mobilní appce nebo internetovém bankovnictví.