Jak a kdy reklamovat
Mrzí nás, když není vše podle vašich představ, a uděláme vše pro to, abychom to napravili.
Kdy se na nás můžete obrátit s reklamací
- Když s námi nejste spokojeni.
- Když se domníváte, že jsme nepostupovali podle smlouvy.
- Když chcete reklamovat poplatek nebo službu.
- Když si chcete stěžovat na zaměstnance banky.
Jak podat reklamaci anebo stížnosť?
Zpráva
Napište nám do chatu v appce, v internetovém bankovnictví nebo pošlete e-mail na kontakt@mBank.cz.
Online
Vyplňte formulář v appce nebo v internetovém bankovnictví pro vybrané typy reklamací.
Zavolejte nám, nejrychlejší to je přes appku. Nebo se s námi spojte na mLince 222 111 999, volba 1.
Jak řešíme reklamace?
- Přijetí reklamace vám potvrdíme e-mailem s jedinečným číslem reklamace. Vaši reklamaci důkladně prošetříme a pošleme vám výsledek opět e-mailem.
- Odpověď můžete čekat do 30 dnů, ale obvykle odpovídáme rychleji. Pokud se jedná o zvlášť složitý případ, vyřídíme ho do 60 dnů – dáme vám o tom vědět předem.
- Na reklamaci týkající se platebních služeb vám odpovíme do 15 pracovních dnů, u náročnějších případů maximálně do 35 pracovních dnů.
- V případě obnovení reklamace vám zašleme stanovisko do 90 kalendářních dnů, při náročnějších případech maximálně do 140 kalendářních dnů.
- Podrobnosti najdete v reklamačním řádu mBank.
Pokud nevíte jak řešit reklamaci či nejste spokojeni s řešením reklamace, můžete využít evropskou platformu pro řešení spotřebitelských sporů on-line.