Jak odblokovat přístup do internetového bankovnictví

Pokud byl váš přístup do internetového bankovnictví zablokován, můžete jej odblokovat přes internet, v mobilní aplikaci mBank nebo na mLince.

 

 

1. Otevřete přihlašovací stránku do internetového bankovnictví. Pod tlačítkem "Potvrdit" se nachází odkaz "Odblokovat přístup", na který klikněte.

 

2. V následujícím kroku zvolte možnost „Internet“

 

3. Do příslušných polí zadejte své údaje a klikněte na "Odeslat".

 

4. Zobrazí se informace o dalším postupu:

 

5. Za chvíli vám na e-mailovou adresu, kterou máte zaregistrovanou v mBank, přijde zpráva s přiloženým dokumentem v PDF formátu.

 

6. Soubor je chráněn heslem. Z důvodu bezpečnosti je heslo zasíláno samostatně ve formě SMS zprávy.

 

7. Po otevření dokumentu se zobrazí vaše údaje, mimo jiné:

  • identifikátor
  • dočasné heslo do internetového bankovnictví
  • dočasné heslo pro mLinku

UPOZORNĚNÍ: Dočasné hesla jsou platná 48 hodin. Po jejich uplynutí nemůžete účet odblokovat sami. V takovém případě zavolejte na mLinku na číslo 222 111 999. Naši operátoři vám pomohou.

 

 

8. Otevřete přihlašovací stránku do internetového bankovnictví. Do příslušných polí zadejte váš klientský identifikátor a dočasné heslo do internetového bankovnictví, které jste našli v PDF dokumentu. Pak klikněte na „Potvrdit“

 

 

9. Nastavte si nové heslo. Klikněte na "Dále"

 

10. Na vaše telefonní číslo vám v SMS zprávě pošleme dodatečný ověřovací kód. Zadejte jej do příslušného pole a klikněte na "Dále". V případě, že máte aktivovanou mobilní autorizaci mKlíč, na displeji telefonu se zobrazí požadavek na potvrzení.

 

11. Přístup do internetového bankovnictví máte opět aktivní.

 

 

Pokud se vám s pomocí tohoto návodu přístup do internet bankingu mBank nepodaří odblokovat, zavolejte na mLinku na číslo 222 111 999. Naši operátoři vám rádi pomohou.

Pro odblokování přístupu do internetového bankovnictví pomocí mobilní aplikace je třeba, aby aplikace byla spárována s účtem (postup pro spárováni aplikace)

 

 

1. Přihlaste se do mobilní aplikace a klepněte na ikonu ozubeného kolečka v pravém horním rohu.

 

2. Zvolte možnost "Přístup do banky"

3. Pro kanál "Internetové bankovnictví" klikněte na "Aktivovat".

4. Zvolte možnost "Generovat ID a heslo"

5. V SMS bude doručen dočasný identifikátor.

6. Po chvíli vám zavolá automat a nadiktuje vám 10-místné dočasné heslo do internetového bankovnictví.

 

7. Dočasný identifikátor i dočasné heslo použijte na stránce pro přihlášení se do internetového bankovnictví.

UPOZORNĚNÍ: Dočasný identifikátor i heslo jsou platné pouze hodinu. Pokud nestihnete odblokovat přístup ve stanovené době, bude nutné projít celým postupem znovu.

 

8. Dokončete aktivaci účtu.

 

 

Pokud se vám s pomocí tohoto návodu přístup do internet bankingu mBank nepodaří odblokovat, zavolejte na mLinku na číslo 222 111 999. Naši operátoři vám rádi pomohou.

Pokud byl váš přístup do internetového bankovnictví zablokován, můžete jej odblokovat zavoláním na mLinku

1. Zavolejte na mLinku na číslo 222 111 999. Při volání ze zahraničí volejte +420 222 111 999.

 

2. Po automatické identifikaci pomocí hesla pro mLinku si vyberte volbu 1 ( Přístupová hesla a autorizace operací) a 2 (Změna / Odblokování hesla do internetového bankovnictví). Potom postupujte podle dalších pokynů.

 

3. Po dodržení tohoto postupu budete vyzváni k zadání nového hesla (8 až 20 znaků), které bude sloužit pro první přihlášení do IB.

 

4. Po prvním úspěšném přihlášení po odblokování vás systém z bezpečnostních důvodů vyzve ke změně hesla.