Tuzemská platba
Tuzemskou platbou snadno a rychle a zcela zdarma převedete peněžní prostředky z vašeho účtu v mBank na jiný účet vedený v mBank nebo do jiné banky v České republice.
Tuzemskou platbu můžete jednoduše provést prostřednictvím:
- internetového bankovnictví
- mobilní aplikace - iOS nebo Android
- call centra mLinka na telefonním čísle 222 111 999 (v případě zadání platby přes mLinku je tento úkon zpoplatněn ve smyslu aktuálně platného sazebníku)
Zadání jednorázové tuzemské platby je jednoduché.
- Po přihlášení se do internetového bankovnictví přímo v hlavním menu klikněte na tlačítko PLATBA
- Nebo se k platebnímu příkazu proklikejte v hlavním menu. Klikněte na PLATBY a zvolte Domácí a do EU.
- Do pole "Název příjemce" zadejte jméno nebo název příjemce platby. Pole vyhledává v reálném čase (podobně jako Google) na základě zadaných znaků příjemců z Adresáře, facebooku, nebo z historie (z provedených plateb v historii účtu.
DŮLEŽITÉ: Název příjemce nesmí obsahovat pomlčku, podtržítko, mřížku, jen jedno písmeno nebo pouze jednu číslici. Prosím, používejte příjemce s reálným názvem či jménem příjemce, jako je například Jan Novodobý, resp. Firma, s.r.o. - Po potvrzení vybraného příjemce se šablona jednorázové platby aktivuje a můžete vyplnit všechny dostupné (povinné i nepovinné) údaje a platbu odešlete.
- Následně se zobrazí stránka se sumarizací údajů o platbě. Platbu potvrdíte v mobilní aplikaci nebo autorizačním SMS kódem.
- Po potvrzení platby autorizačním kódem se platba provede.
Platby v rámci účtů vedených v mBank jsou provedeny okamžitě
Platby do jiných bank jsou doručeny příjemci nejpozději následující pracovní den od zadání platebního příkazu.