Pojďme vyřešit, co vás trápí.
Ty nejčastější otázky jsme pro vás předem sepsali i s návrhy řešení.
Centrum pomoci
Potřebujete pomoct s nastavením karty, změnit datum splátky u půjčky nebo si třeba chcete založit spořicí účet?
Připravili jsme pro vás konkrétní návody, díky kterým vyřešíte většinu situací snadno a rychle sami, nebo v nich najdete odpověď na svou otázku.
Potřebujete pomoct s něčím jiným?
Naše mLinka je Vám k dispozici v pracovní době: Po-Pá: 8:00-20:00, víkendy a svátky: 8:00-18:00. Pro co nejrychlejší spojení s pracovníkem banky vám doporučujeme využít některý z níže uvedených způsobů. Po pracovní době mLinky můžete řadu změn a nastavení (včetně bezpečnostních blokací) zadat pomocí hlasového automatu.
Volání přes appku
Nejrychlejší způsob jak se spojit přímo s operátorem. Po přihlášení do appky klikněte na ikonu sluchátka v pravém horním rohu obrazovky.
Chat v aplikaci a internetovém bankovnictví
Spojte se s operátorem mLinky jedním kliknutím.
Pobočky
Zastavte se na libovolném obchodním místě mBank, rádi vás přivítáme.
Máte podezření, že přístup k vašemu účtu byl zneužit?
- Co nejdříve kontaktujte mLinku na čísle (+420) 222 111 999 (Po–Pá 8:00–20:00, víkendy a svátky 8:00–18:00), kde vám poradíme a pomůžeme. Mimo uvedené časy využijte formulář pro okamžité zablokování všech odchozích transakcí ze všech vašich účtů.
Zablokovat odcházející transakce - Doporučujeme vám také dočasně zablokovat vaše platební karty. Později je můžete kdykoliv odblokovat v mobilní aplikaci anebo v internetovém bankovnictví.
- S následným odblokováním odchozích transakcí se opět obraťte na mLinku.
Další způsoby, jak se s námi můžete spojit
Podvodné hovory odhalíte ověřením volajícího
Pokud se vám do telefonu někdo představí jménem mBank, trvejte na ověření volajícího. Díky této funkci máte jistotu, že skutečně hovoříte se svou bankou. Jak to funguje?
- Ověření volajícího je součástí appky a funguje v rámci mobilní autorizace.
- V podrobnostech uvidíte jméno toho, kdo vám volá.
- My díky tomu také víme, že hovoříme s vámi, protože ověření funguje oboustranně.
mBank - Osobní finance - Hlavní stránka