Může se stát, že se na vás obrátíme telefonicky přímo z mBank, z některé z našich poboček, nebo prostřednictvím našich partnerů s nabídkou produktů mBank.

Vzhledem k rostoucímu počtu podvodných telefonátů se musíme ujistit, že hovoříme opravdu s vámi. Existují dvě možnosti:

 

1. Zeptáme se vás na jméno, příjmení a datum narození. Po potvrzení správnosti údajů můžeme v hovoru pokračovat


2. Ověříte se v mobilní aplikaci mBank. Jak to funguje?

  • Ve většině případů, kdy vám budeme volat, vám pošleme notifikaci, kterou si otevřete v appce mBank
  • Zobrazí se vám informace o tom, se kterým zaměstnancem mBank právě hovoříte.
  • Po potvrzení notifikace můžeme bezpečně pokračovat v hovoru.

 

 

Kdy nelze potvrzení do appky zaslat?

 

  • Ověření v appce nelze bohužel zaslat při všech příchozích hovorech. Níže najdete seznam situací, kdy bude potřeba ověření totožnosti prostřednictvím dotazu na datum narození.

    • když vám voláme s nabídkou pojištění Uniqa
    • v případě podezření zneužití vašich prostředků (dojde k blokaci transakce, vašeho účtu nebo karty)

Založení bankovního účtu online v aplikaci mBank

Bankovní účet zdarma založíte pohodlně odkudkoliv, ať už jste doma na gauči, nebo na cestách. Stačí si stáhnout naši appku a můžete se do toho pustit.

 

Mobilní aplikace mBank pro Android Mobilní aplikace mBank pro iOS Mobilní aplikace mBank pro Huawei