Jistí vás, když se něco pokazí

Jistí vás, když se něco pokazí

V případě technické havárie v domácnosti vám zajistí rychlou pomoc.

Pomůže vám s reklamací

Pomůže vám s reklamací

Poradí, jak postupovat, když narazíte na nepoctivého prodejce.

Pomoc v případě soudního sporu

Právní pomoc v případě soudního sporu

Podpoří vás při hájení vašich oprávněných zájmů.

Více o pojištění domácí asistence

Limity pojistného krytí

Domácí asistence

20 000 Kč

havarijní situaci, zablokování dveří a zámků, opravy domácích spotřebičů, poškození zámků a klíčů pojištěného vozidla, odstranění výskytu nežádoucího hmyzu a hlodavců

Právní asistence

20 000 Kč

práva spotřebitele při nákupu zboží či služeb

 

Jak nahlásit pojistnou událost?

  • Zavolejte na +420 292 292 201 a postupujte podle pokynů asistenční služby.
  • Pokud bude linka kvůli velkému vytížení nedostupná, můžete zanechat vzkaz voicebotovi a asistenční služba vám co nejdříve zavolá zpět.
  • Číslo skupinové pojistné smlouvy je 10322/86243.

Nejčastější dotazy