Pojištění nejnižší ceny
Když v jiném kamenném obchodě najdete stejné zboží za nižší cenu, bude vám kompenzován rozdíl
Prodloužená záruka
Když zaplatíte za spotřebiče kartou se sjednaným pojištěním, získáte roční prodloužení záruky.
Pojištění přepravy zboží
Poskytne vám pomoc s vyřízením reklamace nebo finanční náhradu.
Více o pojištění nákupu
- Pojištění získáte zdarma k mKreditce Plus a platí po celou dobu platnosti karty.
- Z pojištění nejnižší ceny vám bude uhrazen rozdíl mezi uhrazenou a zjištěnou nižší cenou zboží, pokud tento rozdíl bude minimálně 200 Kč.
- Pojištění prodloužené záruky vám zajistí pomoc ve formě opravy poškozeného spotřebiče nebo nákupu nového.
- Pokud dojde při přepravě zboží k poškození a nepodaří se vyřídit reklamaci do 2 měsíců, bude vám poskytnuta finanční náhrada.
- Poskytovatelem pojištění je společnost INTER PARTNER ASSISTANCE, která je součástí skupiny AXA.
Limity pojistného krytí
Pojištění prodloužené záruky (2 + 1 rok) - rozšíření na území EU bílá, černá, šedá technika (kromě mobilních telefonů) + zelený segment (zahradní technika) |
30 000 Kč |
Pojištění nejnižší ceny po dobu 30 dnů |
20 000 Kč, |
Pojištění přepravy zboží |
50 000 Kč pro právní pomoc 20 000 Kč pro finanční náhradu |
Pojištění právního sporu při přepravě a montáži |
Jak nahlásit pojistnou událost?
- Zavolejte na +420 292 292 201 a postupujte podle pokynů asistenční služby.
- Pokud bude linka kvůli velkému vytížení nedostupná, můžete zanechat vzkaz voicebotovi a asistenční služba vám co nejdříve zavolá zpět.
- Číslo skupinové pojistné smlouvy je 10322/86243.