
Kryje všechny karty
Jedno pojištění chrání všechny vaše karty u mBank.

Jistí vás i na internetu
Kryje i zneužití elektronických plateb, např. v důsledku phishingu nebo podvodů při online nákupech.

Chrání víc než jen kartu
Vztahuje se i na ztrátu či odcizení osobních a služebních věcí.

Komplexní pojistná ochrana
Stojí 99 Kč mˇ´ěsíčně, tj. pouze 3 Kč denně.
Více o pojištění zneužití karty
- Moderní typ pojištění, který platí doma i v zahraničí. Pojistí vás pro případ krádeže nebo ztráty nejen karty a osobních, ale i služebních věcí, jako jsou taška, peněženka, doklady, klíče, brýle, léky, zdravotní pomůcky, mobilní telefon, tablet, notebook, hodinky, čtečka knih apod.
- Pojištění si můžete sjednat ke všem kartám mBank kromě karty k mKontu pro děti a eKarty.
- Pojištění zneužití karty si zařídíte přímo v appce, v internetovém bankovnictví, na mLince nebo v kterékoli pobočce mBank. Rychle, jednoduše a bez papírování.
- Poskytovatelem pojištění je BNP Paribas Cardif Pojišťovna.
Co dělat při ztrátě, krádeži nebo zneužití karty?
- Neváhejte a kartu si zablokujte v appce, v internetovém bankovnictví nebo na mLince na čísle +420 222 111 999.
- Následně podejte reklamaci v mBank na e-mailu kontakt@mbank.cz nebo na čísle +420 222 111 999.
Jaká rizika pojištění kryje?
Riziko |
Souhrnný limit na jednu událost |
||
Zneužití platební karty v důsledku ztráty nebo odcizení, včetně zneužití s PIN nebo při internetové transakci, v době max. 120 hodin před nahlášením ztráty/odcizení karty a požádáním o její blokaci |
100 000 Kč |
||
Zneužití elektronických plateb, zneužití internetového a mobilního bankovnictví, neoprávněné elektronické platby provedené v důsledku phishingu |
100 000 Kč |
||
Nucený výběr z bankomatu pod hrozbou násilí a/nebo odcizení hotovosti při násilném přepadení v době max. 12 hodin od výběru |
50 000 Kč |
||
Odcizení hotovosti |
Do 120 hodin od výběru |
10 000 Kč |
|
Bez ohledu na zdroj a čas výběru |
4 000 Kč |
||
Odcizení a ztráta osobních a služebních věcí včetně přenositelné elektroniky (elektronika nesmí být k datu škodní události starší 5 let) |
CELKEM |
50 000 Kč |
|
POLOŽKY |
ODCIZENÍ |
ZTRÁTA (LIMIT NA POLOŽKU) |
|
Taška, peněženka, osobní doklady (náklady na zhotovení dokladů plus fixní příplatek 1 000 Kč), stravenky a platební poukázky, klíče, brýle, léky a zdravotnické pomůcky, čtečka knih |
100 % z pořizovací ceny nové věci, max. však do pořizovací ceny odcizené věci a zároveň max. 50 000 Kč |
100 % z pořizovací ceny nové věci, max. však do pořizovací ceny ztracené věci a zároveň max. 50 000 Kč |
|
Přenositelná elektronika a její příslušenství (mobilní telefon a tablet vč. zneužití SIM do 120 hodin před žádostí o blokaci SIM, hodinky včetně chytrých, notebook, přehrávač apod.) |
100 % z pořizovací ceny nové věci, max. však do pořizovací ceny odcizené věci a zároveň max. 50 000 Kč |
50 % z pořizovací ceny nové věci, max. však 50 % z pořizovací ceny ztracené věci a zároveň max. 10 000 Kč |
|
Nákupy prostřednictvím internetu (nedodání nebo nesplnění objednávky, neúplné dodání zboží, dodání poškozeného zboží) |
Nákupy ze zemí: EU, Austrálie, Island, Izrael, Japonsko, Kanada, Norsko, Nový Zéland, Švýcarsko, USA, Velká Británie |
50 000 Kč |
|
Nákupy z ostatních zemí |
10 000 Kč |
||
Nákupy použitého zboží |
10 000 Kč |
||
Asistenční služby |
Technická podpora |
60 minut |
|
Právní asistence |
60 minut |
||
Asistence při poškození pověsti na internetu |
10 000 Kč |
- Limit u pojištění asistenčních služeb jsou u každé jednotlivé asistenční služby dvě události za kalendářní rok.
- Limit u ostatních pojištění jsou tři pojistné události za kalendářní rok ze všech pojištění dohromady.
- Detaily pojistného krytí jsou uvedeny v pojistné dokumentaci k rámcové smlouvě MBPIP 1/2024. (pokud potřebujete dokumentaci v papírové podobě, kontaktujte prosím mLinku)
Jak ohlásit pojistnou událost?
Na stránkách cardif.cz v sekci Nahlásit událost najdete stručný návod společně s interaktivním formulářem pro nahlášení pojistné události (kategorie „Pojištění osobních věcí a karty“). Po vyplnění a přiložení požadovaných dokladů můžete formulář zaslat do pojišťovny poštou či e-mailem. Pokud si s něčím nebudete vědět rady, neváhejte kontaktovat zákaznickou linku pojišťovny.
Adresa:
BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.
Boudníkova 2506/1,
180 00 Praha 8 – Libeň
Zákaznický servis
Po-Pá: 8–18 hod
Tel.: +420 234 240 340
E-mail: czinfo@cardif.com
Jak si můžete pojištění sjednat?

Mobil
V appce ho najdete u své karty v sekci Produkty / Karty.

Internetové bankovnictví
Najdete ho v sekci Moje finance / Nabídka pojištění.

