Potřebujete s něčím pomoct?

Podívejte se na nejčastější problémy a zjistěte, jak je rychle a jednoduše vyřešit

Nenašli jste odpověď na to, co vás pálí? Spojte se s námi, pomůžeme vám.

Naše mLinka je Vám k dispozici v pracovní době: Po-Pá: 8:00-20:00, víkendy a svátky: 8:00-18:00

Po pracovní době mLinky můžete zadat žádosti o bezpečnostní blokace pomocí hlasového automatu.

o

Volání přes appku

Nejrychlejší způsob jak se spojit přímo s operátorem.

o
o

Chat v aplikaci
a internetovém bankovnictví

Spojte se s námi 1 klikem.

o
o

+420 222 111 999

Zavolejte na naši mLinku

o
o

E-mail

Rádi zodpovíme vaše všeobecné dotazy

o
o

Facebook
Rádi vám odpovíme také přes Messenger.

o
o

Pobočky

Zastavte se za námi, rádi vás uvidíme

o

Volání přes appku

Jste naším klientem a máte mobilní aplikaci mBank? Pak je volání přes appku nejrychlejší způsob, jak se s námi spojit telefonicky. Po přihlášení do aplikace a kliknutí na ikonu sluchátka v pravém horním rohu vás spojíme rovnou s operátorem a vy se můžete ptát na vše, co se týká vašeho účtu nebo služeb, i na všeobecné informace. Podmínkou je instalace mobilní aplikace mBank a její propojení s účtem.

 

            

Chat v mobilní aplikaci a internetovém bankovnictví

Neradi voláte? Nevadí! Rádi vám pomůžeme vyřešit vaše požadavky prostřednictvím chatu s našimi operátory. Najdete ho v mobilní aplikaci anebo na každé stránce ve svém internetovém bankovnictví.

 

mLinka

 Pro volání na telefonickou linku (+420) 222 111 999 si připravte Váš identifikátor (číslo, které používáte pro přihlášení do internetového bankovnictví) a heslo pro mLinku. Jedině tak budeme mít úplný náhled na Váš klientský účet. Pokud své heslo pro mLinku neznáte, můžete si jej nastavit ve svém internetovém bankovnictví, v sekci Nastavení.

Chcete volat rychle a jednoduše? Pak využijte volání z naší appky! Stačí jen stisknout ikonu sluchátka v pravém horním rohu aplikace.

E-mail

Počítejte prosím s tím, že vám s ohledem na ochranu osobních údajů i na bezpečnost nemůžeme přes e-mail poskytovat konkrétní informace o vašem účtu. Na kontakt@mbank.cz Vám odpovíme pouze na všeobecné dotazy k produktům či službám.

 

Pro detailní informace, vyžadující náhled operátora na Váš účet, Vám doporučujeme využít náš chat, volání přes appku anebo mLinku (volba č.“1“ v hlasovém automatu). V těchto případech se naši operátoři vašim požadavkům věnují okamžitě.

Facebook

 

Jste na Facebooku? Napište nám přes Messenger! Rádi vám poskytneme všeobecné informace o mBank a našich službách.

Pro informace o vašem účtu nebo jiných produktech prosím využijte volání z appky, nebo nám zavolejte na mLinku.

 

Napište nám přes Messenger

Adresy

Sídlo společnosti

mBank S.A., organizační složka
Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8
(není obchodní místo)

Fakturační adresa

mBank S.A., organizační složka
Pernerova 691/42, 186 00 Praha 8
IČ 27943445; DIČ CZ27943445

Obchodní místa

Zobrazit výsledky vyhledávání
Vytisknout mapu

Nejčastější dotazy

Než nám zavoláte nebo napíšete, podívejte se, jestli vám nepomohou naše rady a návody.

Další užitečné kontakty

  • V případě, že budete v prodlení se splátkami neváhejte kontaktovat vymahani.pohledavek@mbank.cz

  • Žádosti o sponzorské dary, prosím, zasílejte na emailovou adresu sponzoring@mBank.cz. Veškeré došlé nabídky posuzujeme individuálně. Bude-li Vaše žádost vybrána, kontaktuje Vás zástupce mBank.

Když vám volá mBank

Může se stát, že se na vás obrátíme telefonicky přímo z mBank, z některé z našich poboček, nebo prostřednictvím našich partnerů s nabídkou produktů mBank. Vzhledem k rostoucímu počtu podvodných telefonátů se musíme ujistit, že hovoříme opravdu s vámi. Existují dvě možnosti:

 

1. Zeptáme se vás na jméno, příjmení a datum narození. Po potvrzení správnosti údajů můžeme v hovoru pokračovat


2. Ověříte se v mobilní aplikaci mBank. Jak to funguje?

  • Ve většině případů, kdy vám budeme volat, vám pošleme notifikaci, kterou si otevřete v appce mBank
  • Zobrazí se vám informace o tom, se kterým zaměstnancem mBank právě hovoříte.
  • Po potvrzení notifikace můžeme bezpečně pokračovat v hovoru.

Kdy nelze potvrzení do appky zaslat?

 

  • Ověření v appce nelze bohužel zaslat při všech příchozích hovorech. Níže najdete seznam situací, kdy bude potřeba ověření totožnosti prostřednictvím dotazu na datum narození.

    • když vám voláme s nabídkou pojištění Uniqa
    • v případě podezření zneužití vašich prostředků (dojde k blokaci transakce, vašeho účtu nebo karty)

 

Aktuálně vám může být nabídka mBank nabízena z těchto telefonních čísel:

Pokud vám zavoláme přímo z mBank

  • +420 234 102 500 - 599

Pokud vám zavoláme z některé z našich poboček

  • Brno - Galerie Vaňkovka: 705 697 533, 705 697 534, 705 697 536, 733 613 011, 736 523 811

    Brno - NC Královo Pole: 705 697 528, 705 697 529

    Brno - OC Olympia: 705 697 530, 705 697 535, 733 142 011, 736 523 817

    Jihlava - City Park: 703 429 379, 705 697 532

    Hradec Králové - Aupark: 705 686 838, 704 858 245

    Kladno - Central Kladno: 736 500 164, 705 686 835, 728 112 233, 702 331 055, 704 159 465, 733 165 468

    Liberec – Pražská ul.: 731 200 341, 736 500 152, 702 440 300, 606 519 468

    Liberec – OC Nisa: 733 673 204, 605 798 665, 605 798 735, 733 142 012

    Mladá Boleslav – tř. Václava Klementa: 704 858 238, 703 868 423

    Olomouc - Galerie Šantovka: 705 686 841

    Ostrava - Nová Karolina: 605 798 607, 605 798 648, 731 677 053, 736 523 824,

    Ostrava - Avion Shopping Park: 604 878 438,  605 798 706, 705 686 842

    Praha - Anděl: 736 500 164, 705 686 835, 728 112 233, 702 331 055, 704 159 465, 733 165 468, 733 142 003, 736 523 826

    Praha - Metropole Zličín: 736 500 164, 705 686 835, 728 112 233, 702 331 055, 704 159 465, 733 165 468

    Zlín - Dlouhá ul.: 733 610 460

Pokud vám zavolá některý z našich partnerů

  • +420 226 510 350
    +420 230 231 350
    +420 286 008 453
    +420 464 623 236
    +420 530 513 908
    +420 606 043 101
    +420 729 930 133
    +420 729 930 660
    +420 730 808 890
    +420 771 126 671
    0800 213 223