Kontakty
Máte na nás otázky?

Potřebujete pomoct s nastavením karty, změnit datum splátky u půjčky nebo si třeba chcete založit spořicí účet?
Připravili jsme pro vás konkrétní návody, díky kterým vyřešíte většinu situací snadno a rychle sami, nebo v nich najdete odpověď na svou otázku.
Naše mLinka je Vám k dispozici v pracovní době: Po-Pá: 8:00-20:00, víkendy a svátky: 8:00-18:00. Pro co nejrychlejší spojení s pracovníkem banky vám doporučujeme využít některý z níže uvedených způsobů. Po pracovní době mLinky můžete řadu změn a nastavení (včetně bezpečnostních blokací) zadat pomocí hlasového automatu.
Volání přes appku
Nejrychlejší způsob jak se spojit přímo s operátorem. Po přihlášení do appky klikněte na ikonu sluchátka v pravém horním rohu obrazovky.
Chat v aplikaci a internetovém bankovnictví
Spojte se s operátorem mLinky jedním kliknutím.
Pokud se vám do telefonu někdo představí jménem mBank, trvejte na ověření volajícího. Díky této funkci máte jistotu, že skutečně hovoříte se svou bankou. Jak to funguje?