Účty, co se platí samy? S námi to je hračka!
Platíte každý měsíc za telefon, plyn, elektřinu, internet nebo streamovací služby? S pravidelnými platbami můžete placení pustit z hlavy.
1. Své finance řešte z pohodlí domova přes mobilní aplikaci nebo internetové bankovnictví.
2. Pokud je to možné, nákupy a platby provádějte online. Pro větší pohodlí doporučujeme aktivovat mobilní autorizaci mKlíč. Díky ní nemusíte ztrácet čas čekáním na doručení komplikovaných SMS kódů a jejich následným přepisováním. Stačí jeden klik v mobilní aplikaci.
3. V obchodech plaťte bezkontaktně – kartou, telefonem, nebo hodinkami. Při platbě telefonem nebo hodinkami se nemusíte dotýkat platebního terminálu ani při částkách nad 500 Kč. Platbu jednoduše potvrdíte na svém telefonu. Z bankomatu také můžete vybírat bezkontaktně jen přiložením karty nebo telefonu, pokud to daný bankomat umožňuje.
4. Buďte opatrní. V souvislosti s aktuální situací se mohou objevit pokusy o vylákání peněz (charitativní sbírky, podvodné e-shopy se zdravotními rouškami, apod.), které vás budou vyzývat k zadání citlivých údajů (tzv. PHISHING). Jakmile pocítíte i jen sebemenší podezření, že jste se mohli stát obětí podvodu, ihned kontaktujte mLinku na čísle 222 111 999. Rady, jak se bránit phishingu.
Nemůžete nyní hradit své splátky půjčky či hypotéky?
I v případě, že jste se ocitli ve finanční tísni nebo nemáte aktuálně možnost hradit své finanční závazky v plné výši a včas, najdeme společné řešení. O odklad splátek lze požádat přes internetové bankovnictví, kontaktovat nás můžete také ve všední dny mezi 8:00 až 16:30 na tel. 234 102 531, kde vám ochotně poradíme.
Doporučujeme co nejvíce využívat bezhotovostní placení. Může se ovšem stát, že se bez hotovosti neobejdete, zde je proto pár tipů:
Po přihlášení se do internetového bankovnictví (v části Supermarket – Služby) pohodlně upravíte také tyto osobní údaje:
nebo vyřídíte tyto potvrzení, nebo výpisy:
Otevírací doba jednotlivých poboček může být upravena a jejich provoz dočasně omezena. Na našich stránkách najdete pravidelně aktualizované informace o provozu banky včetně poboček. Pokud nás potřebujete navštívit osobně, prosíme, ověřte si dostupnost pobočky předem.
Abyste mohli aplikaci naplno využívat, je třeba propojit ji s vaším účtem. Zabere vám to jen pár minut.