Účty, co se platí samy? S námi to je hračka!
Platíte každý měsíc za telefon, plyn, elektřinu, internet nebo streamovací služby? S pravidelnými platbami můžete placení pustit z hlavy.
V rámci odpovědného přístupu jsou součástí firemní kultury mBank účinná pravidla pro předcházení nelegitimním, neetickým nebo jiným nezákonným praktikám. Hlavním cílem těchto pravidel je zajistit transparentnost, důvěryhodnost a také spravedlnost při poskytování finančních služeb klientům banky nebo při činnosti mBank jako zaměstnavatele.
Jedním z nástrojů, který mBank pomáhá účinně řídit rizika v této oblasti, bylo zavedení vnitřního oznamovacího systému. Jedná se o zabezpečený komunikační kanál, prostřednictvím kterého může každý, a v případě nutnosti navíc zcela anonymně, oznámit mBank výskyt škodlivého jednání, které by mohlo ohrožovat oprávněné zájmy klientů či zaměstnanců mBank nebo celkovou důvěru ve finanční systém. Tento komunikační kanál interně nazýváme „mSignál“.
Oznamování těchto skutečností, též známé pod pojmem „whistleblowing“, je ve veřejném i soukromém sektoru důležitým mechanismem pro odhalování podvodů i korupce a je klíčovým prvkem budování důvěry.
mBank by proto velmi ráda povzbudila každého, kdo se dozví o škodlivém jednání v souvislosti s naší společností, aby nás o této skutečnosti neváhal informovat za vyžití mSignálu.
Upozorňujeme, že mSignál není určený k zadávání běžných klientských stížností a reklamací. Tyto je nutno podat v souladu s Reklamačním řádem mBank. Pro tyto účely tedy nejlépe kontaktujte naši zákaznickou linku na tel. čísle (+420) 222 111 999.