zpátky

Nejčastější dotazy k novému IB

Dnes je to týden od doby, kdy jsme prvním zákazníkům zpřístupnili nové internetové bankovnictví. Jsme rádi za obrovské množství převážně pozitivních reakci, které spuštění vyvolalo. Přesto, že jsme se snažili co nejvíce o novém IB informovat v předstihu, tak podle dotazů, které jsme zaznamenali, se ne úplně vždy podařilo. V tomto blogu bychom vám proto rádi nabídli odpovědi na nejčastější otázky.

 

1. Nemohu se do nového IB přihlásit, i když používám stejné přihlašovací údaje jako do starého IB.

Přístup do nového IB umožňujeme našim zákazníkům postupně. Informaci, že už přístup máte obdržíte pomocí e-mailu. Pokud jste tedy žádnou takovou informaci ještě neobdržel, tak přístup zatím nemáte. Prosíme o trpělivost.

 

2. Kde najdu své firemní účty? Kde najdu své disponentské  a spolumajitelské účty?

Firemní účty jsme nově oddělili od osobních a můžete si mezi nimi přepínat vpravo od profilové fotky pod tlačítkem "Vlastní produkty". Na stejném místě si můžete také zvolit jestli chcete zobrazit své účty, které máte jako spolumajitelé nebo disponenti (případně všechny dohromady). 

Vlastní produkty

 

3. Jak přidat k platbě platební symboly (variabilní nebo konstantní symbol)?

Při zadání platby rozkliknete možnost Platební symboly. V případě že se jedná o opakovanou platbu nebo platbu na kontakt z adresáře, máte  přednastaveny nuly, pod kterými se ukrývá popis pole.

Článek budeme postupně upravovat tak, jak nám budou přibývat další dotazy. Doufáme, že vám tak lépe pomůže sžít se s novým internetovým bankovnictvím.

 

Rozscestník s dalšími informacemi naleznete na našem webu v sekci Internetové bankovnictví.

Více častých otázek a odpovědí k novému IB.

 

Hezký den

tým mBank