zpátky

Ukončení provozu původního internetového bankovnictví

Vážení zákazníci,
 

máme velkou radost,  že už  více než tři čtvrtiny z vás využívají nové internetové bankovnictví mBank. Víme, že každá změna je těžká, ale vy jste si s novým systémem poradili více než dobře.
 

Pokud by to bylo možné, tak bychom rádi udržovali oba dva systémy v provozu. Chápeme, že se vždy najdou tací, kteří nechtějí moderní vzhled nebo přelomové funkce a preferují to, na co jsou zvyklí. Bohužel je udržování obou IB poměrně náročné na kapacitu i finance, a proto v souladu s tím, co jsme vám už psali, budeme postupně ukončovat souběžný provoz obou systémů.

 

Původní IB začneme zákazníkům vypínat od 7. 7. 2014 a tento proces bude probíhat až do konce roku. O tom, kdy se vás vypnutí původního IB dotkne, budeme informovat s dostatečným předstihem pomocí e-mailu a zprávy v IB.
 

Zavítejte na naše webové stránky věnované novému internetovému bankovnictví a seznamte se s jeho výhodami.

Nenaleznete-li odpověď na svoji otázku, napište nám na naše sociální sítě nebo kontaktujte operátory na mLince (246 017 777 nebo 844 777 000), kteří vám rádi pomohou.


Víte, že v novém internetovém bankovnictví si můžete aktivovat a spravovat mSpoření, díky kterému můžete spořit pravidelně a efektivně? Vaše úspory zhodnotíme atraktivním úrokem 3 % p.a.

 

Časté dotazy: 


Proč mBank zavírá původní internetové bankovnictví?
Původní internetové bankovnictví nám již neumožňuje rozvíjet další inovace, na kterých v současné době pracujeme, a realizace změn v novém internetovém bankovnictví jsou technicky jednodušší. Abychom udrželi nízkonákladovost našich služeb, není nadále žádoucí udržovat a vyvíjet dvě zcela odlišná internetová bankovnictví (IB). Některé nové produkty mBank např. mSpoření jsou již nyní viditelné pouze v novém IB.
 

Jaké jsou výhody nového internetového bankovnictví?
Novou verzi internetového bankovnictví si zákazník může přizpůsobit dle vlastních potřeb a využívat jen ty funkce, které mu vyhovují. Přehled nejdůležitějších informací je přímo na titulní stránce v Panelu financí. Z inovativních funkcí uvádíme například tyto:
Správce financí – nemusíte se o nic starat, máte vždy přehled o tom, jaké jsou vaše příjmy a výdaje (systém je automaticky pod vaší kontrolou kategorizuje a můžete si s ním také plánovat rozpočty). Přehledy jsou následně velmi jednoduché a přehledné, a skvěle vás tak informují o stavu vašich příjmů, výdajů a rozpočtů.
Vyhledávání v reálném čase – už nikdy se neztratíte v historii plateb, je zde chytré vyhledávání s našeptávačem po vzoru Google.
• Je konec s dobou, kdy si nemůžete zapamatovat přihlašovací údaje. Můžete si zvolit přihlášení pomocí čísla vaší aktivní karty nebo podle vámi zvoleného přihlašovacího jména.
• Přehledná nabídka produktů a služeb pro každého v podobě Supermarketu – systém podávání žádostí je přehlednější a jednodušší.
Chytré platby přes Facebook a telefon – možnost posílat platby přátelům bez znalosti čísla jejich účtu.

Kde naleznou zákazníci podrobné informace o novém internetovém bankovnictví?
Pokud jste ještě neměli příležitost se seznámit s novým internetovým bankovnictvím, můžete navštívit k tomu určenou sekci na našich stránkách.
 

Jak budou zákazníci informování o změně?
Vypínání původního internetového bankovnictví bude probíhat postupně ve vlnách. Každého zákazníka budeme informovat s dostatečným předstihem zprávami v internetovém bankovnictví, e-mailem, případně po bezprostředním provedení změny i SMS zprávou.

Co bude pro zákazníky tato změna znamenat?
Zákazníci mBank budou moci plnohodnotně a bez omezení využívat nového internetového bankovnictví, nebudou mít však dále přístup do původního internetového bankovnictví.
Veškerá data, produkty a služby jsou v novém IB zachována. Stejně tak i veškerá nastavení, která mají zákazníci uložena v původním IB, budou v novém internetovém bankovnictví zachována. Týká se to nastavení platebních příkazů, karetních limitů, PINů a podobně.
Nové produkty jako např. mSpoření jsou již nyní zobrazeny pouze v novém internetovém bankovnictví. Vývoj dalších nových produktů a služeb, které bude mBank nabízet svým zákazníkům, bude probíhat již jen v novém systému.
 

Může mBank pro některé zákazníky zachovat původní verzi internetového bankovnictví?
Bohužel ne, původní internetové bankovnictví uzavíráme všem klientům mBank z důvodu jeho celkového vypnutí. Nové internetové bankovnictví je jeho plnohodnotnou náhradou.
 

Mohou zákazníci mBank i nadále využívat mobilní aplikace?
Ano, stále podporujeme a vyvíjíme mobilní aplikace pro Android a iOS, včetně „odlehčené“ verze IB Light.
 

Bude změna internetového bankovnictví zákazníky něco stát?
Ne, změna je zcela zdarma.
 

Proč se nemohu přihlásit do nového internetového bankovnictví?
Heslo v novém internetovém bankovnictví může mít 8-20 znaků, obsahovat české znaky bez diakritiky a jako povolené znaky lze použít tyto: !@#$^*()_+-=`[]{}|;:,./? včetně mezery. Pokud vaše stávající heslo nesplňuje požadovaná kritéria nebo máte jiné problémy s přihlášením, kontaktujte naši mLinku na telefonním čísle 844 777 000 (+420 246 017 777).
 

Jaký prohlížeč podporuje nové internetové bankovnictví?
Nové internetové bankovnictví bylo testováno a bez problémů funguje v Google Chrome 24 a vyšší verzí.  Dále v Mozilla Firefox 14.01 a vyšší verzí a také v Internet Explorer 9 a vyšší verzí.



Tým mBank