zpátky

Co pro vás chystáme

Co je mBank vlastně zač, kdo za námi stojí a proč věříme, že se vám naše služby budou líbit. Na detaily si budete muset chvíli počkat ? protože to má být překvapení!

Již za několik týdnů si budete moci otevřít účet u mBank, v internetové bance, jejímž většinovým akcionářem je německá Commerzbank, jedna z největších institucí na německém bankovním trhu, se zastoupením ve více než 40 zemích po celém světě. mBank začala v roce 2000 v Polsku a od počátku se snažila fungovat jinak, než bylo pro banky typické. Jejím mottem bylo od počátku přinést klientům maximální výhody a pohodlí. Během těch sedmi let se jí o tom podařilo přesvědčit více než milion a půl klientů - v posledních letech patří také mezi leadery v oblasti kreditních karet, hypoték a také na trhu investičních fondů. Vždy to bylo proto, že přinášela nejen výhodné sazby, ale nové obchodní modely.

Proč vyzkoušet naši nabídku? Protože není nic snazšího. Za založení, ani vedení účtu nic neplatíte. Když na něj pošlete stokorunu, nedopadne tak, jako dosud, postupně okrajovaná poplatky, až z ní nic nezbude. Myslíme si, že pokud nám klienti svěřují peníze, nemůžeme za to chtít po nich poplatky, naopak díky úrokům bude jejich suma růst. A to bez ohledu na to, jestli se bude jednat o stovku nebo sto tisíce. Naše výhody platí pro všechny bez rozdílu. Bezplatná správa účtu není "akce" na přilákání klientů, ale samozřejmý základ služeb.

Vytvoříme konečně tolik potřebné konkurenční prostředí. Ale naši konkurenci nepřevyšujeme pouze čísly. Je pravda, že představíme nejvýhodnější spořící účet (a ten rozdíl nebude jen nějakých papírových 0,01%), ale i kdyby nakrásně druhý den ostatní zareagovali a dorovnali, pořád budeme mít něco, co oni nemají. Nejde totiž primárně o nejlepší sazbu ? ale o nové funkce, které je mnohem těžší zkopírovat, protože to vyžaduje změnu uvažování. Tak si představujeme strategii nejlepších cen, pohodlí a inovace.

Připravujeme se na spuštění 

Také si vážíme otevřenosti. Obrázek nad tímto odstavcem je banner z centrály v Łodzi. Nejsou na něm herci - na reklamách jsou tváře zaměstnanců. V tomto případě konkrétně Magdy, Łukasze a Moniky. V reklamě k pátému výročí mBank v Polsku hráli naši klienti. Jejím heslem bylo: nevěř reklamě, zeptej se svých známých, co si o mBank myslí. Jejich spokojenost je nejlepším doporučením. Aktuálně všichni nahání přesčasy, abychom mohli už za pár týdnů spustit. Těšíme se na vás.

Adam Zbiejczuk Adam Zbiejczuk / mBank
1. bankovní bloger v ČR
adam.zbiejczuk -at- cz.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky