Vážení zákazníci,
s platností od 29. 3. 2016 pro vás máme důležitou změnu: zjednodušení podávání žádostí přímo ve vašem internetovém bankovnictví - s čímž souvisí i změna Sazebníku.
Zadávání žádostí už nebude možné objednávat pouze přes naši mLinku nebo na obchodních místech, ale nově také jednoduše v internetovém bankovnictví v sekci Supermarket – Služby. Zažádat budete moci o změnu parametrů úvěrových i karetních produktů, stejně tak i u běžných účtů.
On-line takto můžete získat potvrzení, reference, potvrzení o vykonaných operacích i kopie dokumentů a jiné dokumenty.
Další výhody:
- žádost můžete zadat kdykoliv jste připojeni k internetu.
- před objednáním potvrzení si můžete zkontrolovat podobu jednotlivých potvrzení na vzorových náhledech.
- Nově umožníme nové způsoby doručení dokumentů (kurýrem, vyzvednutím na obchodním místě), díky kterým vám potvrzení doručíme už následující pracovní den (viz. dále).
- o stavu vaší žádosti vás budeme průběžně informovat SMS zprávami a e-maily.
- Stav žádosti si samozřejmě budete moci zkontrolovat i v bankovnictví v detailech žádosti.
Poplatky za potvrzení jsou rozděleny do 5 kategorií rozdělených podle typu:
- potvrzení k transakcím – 100 Kč
- potvrzení k produktům – 200 Kč
- duplikáty a kopie – 500 Kč
- Bankovní reference – 500 Kč + 21% DPH
- nestandardní dokumenty – 600 Kč + 21% DPH
Nový Sazebník naleznete na našich webových stránkách.
Při objednání potřebného potvrzení si můžete vybrat i způsob doručení dokumentu. Standardní odeslání poštou zůstává nadále bez dalších poplatků, ale připravili jsme pro vás i nové rychlejší způsoby doručení. Poplatek za doručení se připočte k ceně za přípravu potvrzení:
- Pošta 5 dní – 0 Kč
- Kurýr (pouze území ČR) maximálně 3 dny – 300 Kč
- Odběr na pobočce – následující pracovní den – 50 Kč
- Odeslání naskenovaného potvrzení na vaši e-mailovou adresu okamžitě po vyhotovení a ověření daného potvrzení – 50 Kč
Věříme, že zjednodušení zadávání žádostí a objednání potvrzení pro vás bude další změnou k lepšímu.
Vaše mBank