S drobným zpožděním další porce novinek z mBank. Co jsme vyřešili, co řešíme a co plánujeme. A na úvod i na závěr nějaké návrhy pro vás…
Kdo sleduje pravidelně mFórum, nebude dnešním zápiskem asi příliš překvapen. Už ví, že jsme otevřeli Finanční centrum v Plzni, a také že únor bude na slavnostní otevírání docela bohatý (níže na obrázku vidíte slavnostně zabalený „dárek“ v Liberci, který rozbalíme zítra).
Expandujeme na sever Čech i Moravy, ale naši průzkumníci zároveň brázdí celou republiku a hledají místa i budoucí kolegy. V následujících sedmi dnech bude otevřeno pět mKiosků: kromě OC Nisa v Liberci také Praha Letňany, dva mKiosky v Ostravě a najdete nás také v Plzeň Plaza.
Pokud jste z předchozích zkušeností, které se objevovaly na fóru i v komentářích na blogu, měli dojem, že musíte čekat na otevření pobočky ve vaší blízkosti, protože s kurýrem je to na dlouho – nebojte se! V průběhu ledna jsme vylepšili všechny procesy spojené s otevíráním účtu touto cestou, a zrychlili je na sedm pracovních dnů - také díky velice rychlé zpětné vazbě z vaší strany. Kurýři jsou už vyškolení, nápor zvládnutý, takže není proč se bát: domluvte si schůzku domů, do práce nebo kamkoliv budete chtít a nemusíte chodit na pobočku – tak jsme to taky od počátku plánovali, abyste to měli pohodlnější. Přesný čas od otevření k aktivaci samozřejmě záleží i na to, kdy máte čas na schůzku s kurýrem.
Teď ještě pracujeme na zrychlení posílání karet - drobné zdržení v posledních dnech bylo dáno tím, že nám prostě došly podklady na karty, sice jsme je už na počátku ledna objednávali, ale dodací lhůty byly neúprosné a váš zájem obrovský - a zlepšení rychlosti odpovídání na mLince, i tam jsme museli přijmout a vyškolit nové lidi – příliv nových klientů se projevil ve všech oblastech a tak měli operátoři skutečně co dělat jen se samotnými telefonáty.
Zároveň je pravda, že ačkoliv nový systém funguje na jedničku, uklízíme teď třísky, které létaly při velmi rychlém startu. Dohledáváme žádosti, které se nám nepodařilo rychle vyřídit a případ po případu hledáme příčiny. Mnoho z nich už došlo k dobrému konci (obvykle se ukáže, že chybuje lidský faktor, a vše je vlastně v pořádku, jen někde chybí jedno „zakliknutí“ a Klientům tak nedošel e-mail o aktivaci), ale je to mravenčí práce. Proto máte-li dojem, že se s Vaší žádostí nic nestalo, napište našemu záchrannému týmu na mail: 2007@cz.mbank.eu. Upozorňujeme, že tento mail je určen skutečně pouze pro ty, kdo si požádali o účet do 4.1.2008 a dosud je nemají aktivní. Abychom mohli vaše podněty zpracovat co nejrychleji a nejefektivněji, napište prosím shrnutí Vaší situace a nezapomeňte uvést číslo žádosti (pokud ho nevíte, tak alespoň své plné jméno). Tento mail je také pouze dočasný, aby nám pomohl prioritně pomoci těm, kteří si o účet požádali mezi prvními. Není náhradou mLinky a bude také funkční pouze do vyřešení všech komplikací, takže bych všechny poprosil, aby jej nezneužívali.
Z dalších dobrých zpráv – máme už desítky mHypoték v systému, některé už prošly až na konec – k čerpání prostředků. Školíme nové hypotéční poradce, navoláváme zájemce, a snažíme se o revoluci i v této oblasti :)
A nakonec: děkujeme všem za důvěru, díky níž se depozita na účtech v mBank přehouply do řádu miliard. Jsou vás už desetitisíce, takže naše obavy z nedůvěřivé české nátury se ani v nejmenším nepotvrdily. Vážíme si toho a budeme dělat vše proto, abychom byli bankou podle vašich přání.
Adam Zbiejczuk / mBank 1. bankovní bloger v ČR adam.zbiejczuk -zavináč- cz.mbank.eu |