Pokud nemáte čas navštěvovat bankovní pobočky, ale potřebujete si rychle zřídit nový osobní účet, máme pro vás řešení. Nainstalujte si mobilní aplikaci mBank prostřednictvím Google Play nebo App Store a požádejte si o účet přímo z domova nebo třeba při cestě do práce.
Otevření nového účtu je jednoduché. Po spuštění naší aplikace stačí kliknout na tlačítko Nemám účet v mBank a začít vyplňovat žádost o otevření účtu. Proces je úplně stejný jako při zakládání účtu na webové stránce mBank.
Na začátku se vás aplikace zeptá, zda chcete opravdu založit běžný účet. Po odsouhlasení se před vámi objeví dvě varianty běžného účtu mKonto a dle svého věku zvolíte, o jaký účet máte zájem. Pokud jste starší 18 let, zvolíte běžný učet mKonto. Poté následuje výběr debetní karty k účtu.
Následně přichází na řadu vyplnění vašich osobních údajů. Dále pokračujte podle pokynů na displeji, je to opravdu jednoduché.
V dalším kroku se vás aplikace zeptá, zda jste daňovým rezidentem i mimo Českou republiku. Poté si zvolíte, zda si chcete nechat zasílat výpisy do vašeho emailu a zda jste se seznámili s informačním formulářem o ochraně vkladů.
To, kdy si na účet budete moct poslat peníze a udělat z něj první platbu, závisí především na tom, jaký způsob dokončení žádosti si vyberete. Máte na výběr ze tří možností. Buď se zastavíte na některé z našich poboček, ze které odejdete s plně aktivním účtem. Nebo nám dokumenty pro ověření vaší totožnosti pošlete online. Pokud dokumenty pošlete v ten samý den, kdy vás k tomu vyzveme, tak plně aktivní účet můžete mít do 4 dnů od podání žádosti. Poslední variantou je, že se u vás zastaví náš kurýr. Opět závisí i na vás, kdy budete mít čas se s kurýrem potkat. Po podepsání smluvní dokumentace s kurýrem vám obvykle druhý nebo třetí den přijde potvrzení, že váš účet je plně aktivní.
Pro dokončení žádosti pak už stačí pouze jediné. Kliknout na tlačítko Odeslat. Poté se před vámi objeví potvrzení o podání vaší žádosti. Máte tedy hotovo. Vše rychle, jasně, pohodlně.