zpátky

Co je a k čemu slouží mKiosek

V minulém příspěvku jsme psali o produktech, nyní pro změnu něco o naší obchodní síti. Kdo zná mBank, tak už ví, že místo klasických poboček nás potkáte ve Finančních centrech a v mKioscích. Zatímco Finanční centrum je relativně podobné bezhotovostní pobočce, u mKiosků mnohdy naši klienti neví, co od nich čekat. Nejen pro ně je tedy tento příspěvek.

Než jsme spustili mBank, bylo mnohdy těžké vysvětlit, co je to mKiosek, proč je chceme budovat a tak vůbec. To se odrazilo i v ostražitosti, se kterou k nám přistupovala obchodní centra: Co to je? K čemu to? Vy jste kdo? Mnohdy bylo nesnadné přesvědčit řetězce, že tento model je osvědčený a že bude mít jistě úspěch i u nás. Zvyk vidět banku pouze optikou velkých kamenných budov, front s pořadovými čísly a drahými originály obrazů v kancelářích několika vrstev managementu: a oproti tomu docela malý mKiosek, v hřejivě červených barvách a s jedním či dvěma pracovníky. Proto také rozjezd obchodní sítě trochu trval. Dnes, kdy máme díky vám přes sto tisíc kont, už si můžeme místa vybírat a obchodní centra si nás do svého portfolia zařazují ráda.

Příkladem může být zlínský mKiosek, který je na fotce níže:

mKiosek Zlín - Centro 

Zlínský kraj patřil k těm pro nás úspěšným, i když jsme zde neměli „fyzické“ zastoupení. I proto jsme uvažovali o různých lokalitách pro náš mKiosek. Jedním z vybraných míst bylo Centro. O umístění jsme jednali s Tescem, ale bohužel mKiosek se nám do vybraného místa nechtěl vejít. Proto náš kolega Zdeněk zkusil oslovit přímo majitele Centra. Ani nestačil začít vysvětlovat, kdo je a s čím přichází, vedli ho rovnou za ředitelem, panem Ing. Rouchovanským. Ten byl mile překvapen, že vše šlo tak rychle. Zdeněk se taky divil – vždyť on si nic nedomlouval? Ukázalo se, že den předtím pan Ing. Rouchovanský (náš klient) zadal svým podřízeným, ať zkusí kontaktovat mBank, že by bylo fajn, kdyby byl zlínský mKiosek právě u nich.

Takový byl tedy začátek našeho „nejrychlejšího“ mKiosku (od tohoto prvního setkání do otevření uběhlo asi 14 dní).

A proč tedy mKiosky? Jejich výhody nejlépe popíše člověk z místa. Takže předávám slovo Dance, která má nyní na starost mKiosek v Brně – Avionu a právě ve Zlíně.

Dana a její kolegyně v brněnském mKiosku 

Je pravdou, že dnes již existují desetitisíce (a možná statisíce) lidí, kteří se častěji než v centru města pohybují spíše v obchodních zónách na jejich okrajích. Proto jsme tam i my a naše mKiosky. Výhody? Není to bezva nakoupit si a u toho nahlédnout do internetového bankovnictví (jak s penězi zamávaly dnešní nákupy), v případě potřeby zdarma cinknout na mLinku nebo poklábosit s bankovními specialisty o nových produktech?

Cílem těchto obchodních míst je být vám co nejblíže a zajistit vám maximální komfort a pohodlí. Přiblížila bych to možná ke starému známému pořekadlu ,,nepůjde-li Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi." Díky těmto pobočkám se snaží mBank být tam, kde své peníze utrácíte.

Sama vím jak je těžké zaparkovat v centru u bankovního domu (díky tomu do mých nákladů za vedení účtu u bývalé banky počítám i několik botiček za nedovolené parkování). Díky umístění kiosku v obchodním centru nemá klient problém s parkováním, spojí potřebné s užitečným a to vše v co nejkratší době. Přesvědčte se sami – i u nás si můžete otevřít bezplatný účet za pár minut. A už se hodně těšíme na mPůjčku: právě jsme prošli tréninkem a věříme, že s ní budeme úspěšní – přinejmenším stejně jako Finanční centra – a třeba i lepší :)

Danka Netolická Dana Netolická / mBank
mKiosek leader - Brno, Zlín
dana.netolicka -zavináč- net.mbank.eu

Kategorie:

Ze života banky