Zvítězili jsme v soutěži Česká cena za PR v kategorii Interní komunikace se svým projektem mApollo 2: raketový nárůst úvěrů, jehož cílem bylo razantní navýšení sjednaného objemu nehypotečních úvěrů. Po dvou zlatech a třech stříbrech v soutěží Zlatá koruna se tak radujeme z dalšího velkého úspěchu.
Komunikační aktivity, které jsme připravili ve spolupráci se společností Ewing Public Relations, měly za úkol co nejpřesněji informovat naše zaměstnance o cílech a postupu v tomto projektu. Pravidelně jsme začali vydávat interní newsletter doplněný o krátká videa, ve kterých vedoucí jednotlivých součástí projektu vysvětlovali praktické přínosy toho, na čem se svými kolegy pracují. V kancelářích jsme k tomu navíc rozmístili několik map projektu s vyznačenými milníky, které tak zaměstnanci měli stále na očích. Vedoucí jednotlivých týmů potom označovali nálepkou v podobě „raketky“ dosáhnutí jednoho z bodů za druhým až směrem k cíli.
Výsledkem projektu mApollo 2 bylo meziroční navýšení objemu poskytnutých nehypotečních úvěrů o jednu miliardu korun. „Ceny si nesmírně vážíme a jsme moc rádi, že jsme ji získali právě za tento projekt. Na jeho přípravě jsme totiž strávili velké množství času, abychom zaměstnance příjemnou formou zaujali a předali jim všechny potřebné informace, což se nám povedlo,“ říká tiskový mluvčí a PR manažer mBank Pavel Vlček.