zpátky

Novinky v mobilní aplikaci a internetovém bankovnictví

 

I když je čas dovolených a prázdninového lenošení, my i v létě makáme na tom, abychom vám co nejvíc usnadnili život a ušetřili čas. Proto pro vás máme několik dalších vychytávek.

 

 

 

Mobilní aplikace
V aplikaci si nově můžete požádat o půjčku nebo o finanční rezervu. Můžete v ní smazat budoucí platby, které jste se rozhodli neuskutečnit, a také do ní přibyla kolonka Osobní údaje, díky níž si vždy můžete zkontrolovat (třeba v případě, že si objednáváte novou platební kartu), že jsou vaše údaje v našem systému aktuální a správné.

 

Supermarket
Díky této novince si můžete přímo v aplikaci požádat o nový účet, platební kartu, půjčku nebo rezervu a nemusíte se kvůli tomu už přihlašovat do IB. Supermarket naleznete v sekci finance u položky:

  • Účty - Otevřít nový účet
  • Karty - Požádat o kartu
  • Úvěry - Vzít si nový úvěr


 

 

Smazání plánované platby
Pokud z nějakého důvodu nechcete uskutečnit plánovanou platbu (včetně budoucí platby z trvalého příkazu), můžete ji jednoduše v aplikaci smazat. Stačí v položce Platby a sekci Budoucí kliknout na tři tečky a zvolit možnost Odstranit. V případě trvalé platby ale mějte prosím na paměti, že se smaže celý trvalý příkaz.

 

Osobní údaje
V mobilní aplikaci nově přibyla kolonka Osobní údaje. Snadno si díky tomu můžete zkontrolovat, zda jsou vaše údaje (trvalá a korespondenční adresa, číslo dokladu totožnosti atd.) aktuální.

 

 

 

Internetové bankovnictví
Pokud se vám stane, že vám je zamítnuta platba kartou, můžete si v IB dohledat důvod zamítnutí této konkrétní transakce a také tam najdete návod na řešení situace tak, aby už k zamítnutí platby nedošlo.

 

Jak na to?
V IB jděte do sekce Moje Finance - Karty - Detaily karty. Ve sloupečku Datum a čas platby si najdete den a čas, kdy k zamítnutí platby kartou došlo. V popisu platby bude název obchodníka, u kterého platba neprošla. A hned pod tím najdete důvod zamítnutí a návrh řešení situace.

 

Které důvody zamítnutí se zde mohou objevit?
Nedostatek prostředků na účtu, nízký limit, chybný PIN, chybný CVV, špatně zadané datum exspirace karty, platba exspirovanou kartou, platba neaktivní kartou, platba zrušenou kartou, zablokovaný určitý typ transakce: zahraniční platby, bezkontaktní platby, platby na internetu, platby u obchodníků, výběry hotovosti, dočasně zablokovaná karta a různá technická zamítnutí, v případě kterých vás systém odkáže na mLinku. Pokud je karta zablokovaná trvale, pak se tento důvod zamítnutí platby v systému již neobjeví.




  tým mBank