zpátky

Guerillová kampaň mBank přímo před pobočkami konkurence

Za běžné věci se neplatí 

Novou reklamní kampaň mBank doplnila guerillová akce

a virální video, které dále rozvíjí hlavní myšlenku kampaně

"za běžné věci se neplatí".

Tak jako se v životě běžně neplatí za lásku nebo vítr ve vlasech, v mBank zákazníci neplati za vedení běžného účtu mKONTO. Proto náš promo tým vyrazil 24. října do ulic s velkými maketami písmene M a se vzkazy, které myšlenku dále rozvíjejí: Platit za kyslík? Platit za chodník? apod.


Zákazníci konkurenčních bank se tak s provokativní kampaní setkali přímo při návštěvě své pobočky. Průběh celé akce zachycuje virální video, které mBank šíří prostřednictvím internetu.


Podívejte se i vy na naše video:

Honza Valtera

Honza Valtera / mBank


marketing
jan.valtera -zavináč- cz.mBank.eu

Kategorie:

Ze života banky