Petr k nám přišel z ČSOB respektive Poštovní spořitelny, kde působil téměř deset let na různých pozicích. Postupně se vypracoval až na marketingového ředitele. Mezi jeho úspěchy patří například série televizních reklam s Evou Holubovou na osobní účet ERA.
mBank je pro něj výzva, neboť její marketing nespočívá tolik na milionech utracených za reklamní kampaně, ale spíše na dobrých nápadech a lidském přístupu.
Nejen prací je člověk živ, a tak po práci Petr shodí image slušného manažera a jde si užívat tam, kde ho to baví nejvíce – na trashový koncert. Potkat ho můžete každoročně například na festivalu Brutal Assault v Jaroměři nebo Basinfirefestu ve Spáleném Poříčí.
Menší rozhovor na závěr:
Kdybys měl personifikovat značku mBank, kdo by to byl? Pěkná slečna, nebo stará ježibaba?
Momentálně na první dojem, bez hlubšího zkoumání bych personifikoval mBank na muže ve věku cca 30-40 let, který má rád své finance pod kontrolou. Jde ale zatím jen o mé pocitové přiřazení. Snahou marketingu bude, aby mBank byla všeobecně velmi dobře srozumitelnou bankou s přehledným portfoliem produktů, které jsou našim klientům dobře známy. Takže ani jedno označení nás přesně nevystihuje, protože se dají propojit na mnoho negativ např.: k pěkné slečně se dá přiřadit také málo zkušeností a ke staré ježibabě pomalost a malá schopnost přizpůsobení se novým trendům a technologiím, což rozhodně není případ mBank.
S jakými plány do mBank přicházíš? Můžou se klienti těšit na nějaké novinky?
Doufám, že již brzo naši klienti pocítí čerstvý závan v marketingové komunikaci. Jedna z věcí, které mohu jmenovat, je určitě příprava nového komunikačního konceptu, na kterém začínáme pracovat. Ten se zakládá především na začlenění celkové šíře všech marketingových nástrojů vhodných k oslovení našich klientů. V důsledku to bude znamenat vyšší jistotu, že klient naše sdělení skutečně obdrží a bude ho moci zvážit bez dalšího pracného vynaložení energie na získání dodatečných informací.
Jak vnímáš otevřenost mBank vůči klientům? Co si myslíš o mFÓRU a mRADĚ?
Všeobecně mám pocit, že mBank je jednou z nejotevřenějších bank na českém trhu. Potvrzují to právě takové nezávislé seskupení jako je např. mRADA. Ty já považuji i za velmi důležitou zpětnou vazbu pro kvalitní fungování marketingu.
V článku zaznělo, že rád posloucháš tvrdší hudbu. Jaké jsou tvé oblíbené kapely?
Tvrdší hudbou je myšlen extrémní chvost rocku. Pokud bych měl „škatulkovat“, jde o thrash, black, death a grindcore styly. Kapel je mnoho, např. kanadští KATAKLYSM, polští BEHEMOTH, dále NAPALM DEATH, OBITUARY, CHILDREN OF BODOM … jak říkám, je jich hodně.
Pokud máte na Petra nějaké dotazy, můžete se ptát v komentářích pod článkem. Rád vám odpoví.
Tým mBank