|
Callcentrum až doposud sídlilo v polské Lodži. Od přestěhování si slibujeme především zlepšení kvality poskytované péče, navýšení kapacity odbavených hovorů a v blízké době i prodloužení provozu a start aktivních hovorů k podpoře prodeje.
Toto vše se neobejde bez velkého množství nových operátorů. Pokud tedy rádi pracujete po telefonu s lidmi v příjemném kolektivu a prostředí moderních kanceláří, tak se mrkněte na popis pozice.
Více informací o mLince
Nové call centrum přijelo otevřít vedení polské BRE Bank. Pásku slavnostně přestřihnul předseda představenstva BRE Bank Cezary Stypułkowski společně s generálním ředitelem mBank Romanem Truhlářem.
Stěhování zákaznické linky z Polska do Prahy přišlo mBank zhruba na 4 miliony korun. Vzhledem k technickému zajištění nového sídla mLinky se ale nejedná o nijak vysoké náklady, jak ostatně uvádí i náš manažer péče o zákazníky Sławomir Laskowski: „Systém, který mLinka bude zde v Praze používat, je nejlepší ve srovnání s konkurencí na polském, českém i slovenském trhu. Mohu s klidným srdcem říct, že jsme v této oblasti na špici.“ Banka chce být tímto krokem opět blíž svým zákazníkům a poskytovat co nejlepší servis.
Tým mBank