Vážení zákazníci,
Lásky čas je za dveřmi a my víme, že si té naší lásky prostě zasloužíte víc. Jelikož jsme si vědomi, že jeden člověk se vám na sociálních sítích, blogu a mFóru nemůže věnovat natolik, jak si zasloužíte, rozšiřujeme tým.
Pro vás to neznamená jen popovídání si s novými lidmi, ale hlavně rychlejší reakce na dotazy a připomínky. Věříme, že znásobenou péči pocítíte na vlastní kůži a vaše spokojenost s mBank se tak zvýší
Do této chvíle jsem se vám na výše zmíněných místech věnoval jen já (Honza_mBank) a v situacích, které si to žádaly, jste na mFóru mohli na chvíli poznat i našeho tiskového mluvčího (Pavel_mBank). Od 1. května se na vás už nyní těší tito kolegové:
David_mBank
Práci se sociálními médii jsem si během několika let vyzkoušel na všech možných pozicích, ale přímá komunikace s ostatními je na tom stejně nejzajímavější. Kromě toho se snažím prokousat na konec své dřevěné i Steam knihovny.
Karla_mBank
Jako filoložka mám bohaté zkušenosti v práci s češtinou a písemné komunikaci s lidmi zejména v on-line prostředí. Naučila jsem se s klidem přijímat kritiku, ale dodnes mi nezevšedněly pochvaly od účastníků diskuzí. Že ráda čtu, není žádným překvapením. Ale když to jen trochu jde, trávím volný čas sportem nebo pobytem v přírodě.
Ondřej_mBank
Práci s internetem a sociálními sítěmi už se věnuji několik let. Proto mi je jasné, že na této platformě není žádná "autorita" a "podřízený". Při komunikaci jsou si všichni rovni, tak jako je tomu ve vztahu mBank a jejích klientů. Ve volném čase rád běhám, podívám se na dobrý film nebo si přečtu skvělou knihu.
Filip_mBank
Online prostor miluju, a tak jsem v něm prakticky pořád. A pokud zrovna nejsem, tak spím, lezu na horolezecké stěně, nebo někam cestuju. Ale pak se zase do toho "svého světa" rychle vrátím a starám se o klienty mBank.
Těšíme se na společné chvíle!